Klagomål

Om du har fått en skadad eller defekt produkt måste du lämna in en reklamation. Det är kritiskt att du behåller all originalförpackning. Om du inte gör det kan du förlora möjligheten att få ärendet bedömt för eventuell ersättning av transportören. Var vänlig notera att varorna endast får transporteras av de personer som det har avtalats med.

När du beställde din lampa fick du en länk från oss där du kunde spåra din beställning. Via denna länk kan du också skapa en reklamation. Välj relevant typ av reklamation och följ instruktionerna.

När du har fyllt i formuläret och skickat det till oss kommer ditt klagomål att registreras i vårt system. Vår kundtjänst kommer att hantera ditt klagomål så snart som möjligt och kontakta dig om du behöver ytterligare information. Du kan förvänta dig ett svar från oss inom några dagar.

Note: Vänta med att returnera varan till oss tills vi ber dig att göra det.

Om du har några frågor är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på 040 6450 075 eller via e-mail på kundservice@designlite.se